En skön lördag!

Idag har varit en riktigt skön dag! Jag har ingen ångest alls över att vi inte har hunnit med det jag hade tänkt att vi skulle ha gjort! Det finns en dag imorgon oxå...

Vi hade en lugn skön morgon med frukost vid tv:n och sedan blev det en sväng till stranden med Carina och Hanna! KALLT va det så att känselen i fötterna försvann. Att jag inte tog på mig ordentligt... *skakar på huvudet*
Men vi hade en mysig stund! Elias och jag plockade snäckor och vi satt och fikade och tittade ut över havet!!!



I eftermiddag tog vi en stunds vila och sov gott båda två och sedan fick läst klart min bok, Livets aviga och räta! En riktigt bra bok! Jag är så glad att jag har kunnat läsa den, jag har inte kunnat koncentrera mej på att läsa på länge så det känns riktigt bra!!

När vi åkte från stan kryllade det av poliser och jag kom på att brorsan jobbade i Ängelholm idag inför Rögles match. Vi ringde honom och åkte och träffade honom en sväng så att Elias fick ta ett litet snack och vi fick provsitta polisbussen! 
Elias var imponerad så klart och ännu mer imponerad när en annan polisbuss kom körande med 8 stycken poliser som alla vinkade och blinkade med blåljuset på oss! Var det till Elias eller till mej tro?!?!? *skrattar*



Vår plan var att vi skulle pynta med tomtar idag och baka pepparkakor men vi har varit trötta, eller jag har varit trött så vi har bara tagit det lugnt, ätit pizza och lördagsgodis och bara myst hela kvällen! Min älskade lille pojke är så fantastisk, han bråkar med mej en del men ändå är han den mest fantastiska lille varelsen!!!
Nu sover knatten och jag fortsätter att slappa och ta det lugnt, ska försöka sova tidigt!

Önskar så idag att jag kunde få en kram av någon, någon som ville hålla om mej och tala om för mej att han tycker om mej!!! Närhet och beröring saknar jag enormt just nu!!!
Men där, någonstans står HAN och väntar runt hörnet... jag ska bara inte skynda och leta för mycket för då kanske han gömmer sig!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0