Grubbleri

Jag har träningsvärk idag!!!! Är det från ridningen igår eller från karaokekvällen??? Tror att det är från ridningen faktiskt!
Det var verkligen riktigt roligt att hänga med systra min och rida en sväng men visst var det lite pirrigt! Hästen Taco tyckte det var lite märkligt med en ovan ryttare och systern stående med kryckan vid sidan om och pappa med kameran i högsta hugg!
Vi skrittade runt runt runt i ridhuset och bytte håll och skrittade lite till och sedan provade vi på att trava oxå och för varje gång gick det lite fortare... Plötsligt tyckte han att vi skulle galoppera oxå så han tog två språng men saktade av sen igen!



Nästa gång vilket jag hoppas blir rätt snart så hoppas jag att vi kan rida på ridbanan utomhus istället för där är lite mer plats!!!

På kvällen igår hade vi girls night, jag Linda och Anna! Vi åt smarrig middag och hade grymt kul med karaoke!!!
Vi sjöng allt allt allt och till slut va vi så hesa att vi mest kraxade... hahaha!



Grannarna här har varit skonade från högljuddheter från min lägenhet men igår fick de stå ut med skönsång halva kvällen och natten! Men ingen ringde på dörren så jag blir nog inte vräkt hoppas jag! Aja en gång nån gång då och då är ju inte hela världen!



En ljusstake fick funka som mikrofon för mej eftersom det bara fanns två med i karaokekitet!

Goda drinkar blev det, både för mej och Linda med alkohol och utan för Anna som skulle köra hem!
Linda blev sliten och ville inte gå ut på stan så då hamnade vi i sängen och hon somnade medan jag skrev med min "norgevän" Mattias! Länge och väl skrev vi om livet och allt annat gott och blandat! Har blivit beroende av att skrivas med honom och kommer sakna megamycket när han ska ut på havet i två månader!!!

Imorse vaknade vi tidigt Linda och jag, låg o pratade mellan 7 och 8 och sen somnade vi om och vid 11 vaknade jag igen! Vi tassade ner till Espresso house för en supergd frukost med räkmacka och varm choklad och lite mellandagsrea!
Hela eftermiddagen har jag spenderat i sängen sen halvt sovande och helt sovande och sen hamnade jag i soffan där jag befinner mej nu...

Har lite grubbleri i huvudet idag och fick tråkigt sms! Jag skrev för ett tag sen att jag ska sluta lägga energi på fel saker men jag lär mej aldrig!!! Eller någon gång ska jag lära mej!!!! Jag ska försöka iallafall!

Imorgon kommer min knatte hem och det ska bli härligt! Vi ska leka med hans julklappar och ha en mysig eftermiddag och kväll tillsammans!!! LÄNGTAR efter honom!!!!




Kommentarer
Postat av: Andreas

Nu har jag läst den, verkar som om det var bra drag på karaoken haha

2008-12-27 @ 01:26:33
Postat av: Linda

Vi e snyggast =)

2008-12-30 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0