Julpyssel bland annat

Huga vilken dag!!! Ja egentligen gårdagen oxå! Har varit själv på jobbet, eller ja chefen har varit där å hans fru o deras son och chaffisar men inte min kollega som varit ledig. Det har betytt att jag har fått fixa och ordna med allting själv inför helgens resor och att lägga upp det sista inför vår nya hemsida och vårt nya program för nästa år! Men nu är det klart och nu kan man boka resor!!!
www.hyllingebuss.se

Ikväll har jag och Elias varit hos Fredrik och hans dotter Frida och gjort julgodis och pepparkakshus, MYSIGT! Elias r fortfarande lite liten och det blev lite sent för honom men jag tror han tyckte det var bra härligt iallafall! Pepparkakshusen tog lååååååång tid att färdigställa och det är riktiga konstverka får man nog lugnt påstå!
Sedan blev det en variant av Mozartkulor och smidiga Kalasknäck som inte got så lång tid att göra heller! Mums mums!
Alltid trevligt att umgås med Fredrik, avslappnat och soft!!

Imorgon blir det upp tidigt och iväg till Örkelljunga, lämna knatten och vidare hem till Erika och Tobbe och göra mer julgodis! Jag ska inte äta allt själv för då lär jag rulla efter jul! Får väl ge bort en massa tänkte jag!
Sedan blir det julmarknad med Linda på Fredriksdal, det ska bli härligt, hoppas det blir mysigt väder oxå bara!!

Har en del tankar som snurrar i mitt huvud och ar känt lite myror i kroppen och stress, är så lätt påverkad av när det blir stressigt nuförtiden! Vill bara ta det lugnt men jag planerar ju in en sån massa att jag blir alldeles matt till sist...

Ja ja jag lär mej väl nån gång! Jag har fått erbjudande om att kanske hyra ett hus och visst vore det trevligt och bra men samtidigt så vet jag inte! Ett hus kräver en hel del, vill jag ha ett hus själv som jag och Elias ska bo i?!? Jag har blivit en stadsråtta som trivs med att bo nära stan och ha nära hem på nätterna när man är ute och flänger men samtidigt vore ett hus ju guld värt oxå! Ja ja vi får se vad som händer med det framöver!



Elias och Didrik härjar runt i snön i onsdags kväll! Härligt!!!



Olivia bygger en snögubbe eller ett klot eller nåt...



Elias och Frida fixar och donar...



Finfint blir det! Å Elias är grym envis, "JAG KAN SJÄLV!!!"

Ibland lite jobbigt med så mycket egen vilja men samtidigt är det ju ra att han står på sig!!!
Det blir nog en bra pöjk av honom oxå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0