Julstök...

Idag har varit en bra dag!!! Slutade tidigare för jag skulle på utvecklingssamtal på dagis men tog en promenad med kära "systra" min, Carina!
Vi gick längs ån och där e vackert till och med nu när det e grått och tråkigt ute...  Tänk att få gå där och hålla handen med någon man håller kär!!! That would be so lovely!!!

Iallafall min knatte e så klart fantastiskt duktig och han e smart och bra på alla sätt och vis! Målet är att fånga hans intresse mera för att få honom att vilja lite mer... Han vill bara när han själv vill för han har väldigt mycket egen vilja. Undrar var han har fått det ifrån???
Jag kan inte förstå det alls då jag har min egen vilja kvar jag!!! *ler*



När vi kom hem åt vi middag och sedan bakade vi pepparkakor med tomteluvor på och julmusik! Vi pausade emellanåt och dansade loss lite i köket!
Har tänkt på det ibland att om någon granne tittar in i mitt kök så ser de inte Elias utan ser bara mej hoppa runt och dansa som en tok... Men det bjuder jag på! Idag var det ju ännu mera uppvisning eftersom jag hade tomteluvan på!!! 



Sedan blev vi friserade både knatten och jag av Philippa, han blev så klart ännu sötare!!! Han ville ha tuppkam iorgon på dagis så det får vi ju fixa till!!! 

Min dator har varit upptagen hela kvällen av Philippa som planerar för en fest, full aktivitet, tänk vad härligt när man själv var i den åldern!! 

Jag har skrivit några få julkort, har ju tappat bort alla julkorten jag köpt så det blev bara skrivet några stycken! Så ni som inte får om ni läser detta vet att det beror på att jag slarvat bort mina julkort och det är inget personligt alls!!! Jag ska skriva samman ett julbrev som jag ska skicka via mailen istället!!!

Ja jag har ju gjort lite mera julgodis oxå, Wienernougat och vit choklad med kokos och rom i! De blev riktigt smarriga!! Nu har jag julgodis till mer än ett kompani men ajg ska ju ge bort en hel del i julklapp e tanken!!!

Nä nu ska jag ta å skrivas lite med en av mina favvisar!!! Du vet vem du är! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0