Min fantastiske stjärngosse!

Idag har jag varit på luciafirande på Elias dagis, det är så fantastiskt att se dessa små knattar komma där sjungandes luciasånger med ljus och lyktor tomtar och lucior och en liten sjtärngosse, den finaste av dem alla, MIN SON! *stolt mamma*



      

Han är bara så söt mitt lilla hjärta och han vinkade på mej när han såg att jag tog kort på honom. Han blev så glad att mormor och morfar va där och Helene, Didrik och Olivia och Johanna var oxå med! Allihopa tittade vi på Elias mest och tyckte så klart att han var sötast på stället!
De är så söta allihopa, de små små knattarna som satt i vagnarna påbultade med kläder så de såg ut som små michelingubbar som knappt kan röra sig! De sjön så fint allihopa och var så duktiga!!!



Helene och gänget följde med hem och vi kockade lite middag här så att vi alla blev mätta i magen!! Så härligt att ha dem här! Älskar er!!!!

Jag och Elias hade planerat att vi skulle läsa om Pettsson och Findus firar jul men efter halva sagan sov min lille knatte gott!

Har pratat med min fantastiska Madde idag, Bästaste Madde, saknar dej!!! Det var länge sen vi pratade så vi pratade slut på ett telefonbatteri och halva andra batteriet innan vi kände att vi kanske skulle avsluta och få gjort något mer ikväll... Men vad härligt att prata med dej Madde!!!!

Nu sitter jag här med tusen och en tankar i huvudet och försöker att släppa dem, inte lägga energi på det och jag tänker nog inte lägga mer energi än bara någon minut till max... blir bara så trött för jag fattar inte vad det e som e felet??? SUCK är det enda jag kan säga!!! Jag tycker att jag kan få en ordentlig förklaring iallafall men nähäpp, jag är väl inte nes värd det och då är det inte värt någon mer energi för jag är värd så mycket mer än det!!!!
Hade en tanke om lunch imorgon men det lär ju inte bli... får skita i lunchen helt enkelt och bara dra direkt på utvecklingssamtal med knatten och sen hem och baka pepparkakor!!!

Blir bara så frustrerad och matt av allting att jag blir så trött att jag fan inte pallar... SUCK SUCK och ännu mera SUCK!

Ja ja, det e väl bara att gå vidare och fortsätta livet som jag lever så gott jag bara kan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0