Mina vänner!

Jag måste vara en av de rikaste i världen som har sådana underbara vänner!

Ni är mer värda än allt guld i världen.


Jag har många vänner i mitt liv och ni är alla lika värdefulla! Jag är så glad att få ha er som vänner och ni betyder allt för mej! Ni är mitt liv!

Jag är så lyckligt lottad som fått lära känna sådana fantastiska personer som funnits där för mej och som finns där för mej alltid!

När allt känns som om det kommer gå åt helvete så finns ni där, när solen skiner och livet leker så finns ni där!

Ni ställer alltid upp för mej i alla väder! Det finns många av er som jag inte pratar med så ofta men jag vet var ni finns och jag hoppas innerligt att ni vet var jag finns också! Jag vill vara där för er så som ni är där för mej.


Att få skratta med mina vänner, uppleva roliga saker med mina vänner, bara vara med mina vänner, dansa med mina vänner, prata och diskutera med mina vänner, gråta med mina vänner, bara finnas tillsammans med mina vänner, det är livet!


Ni är alla unika och magiska!


Det finns dagar då livet inte vill som jag vill och då finns ni där, ni kan läsa av mig och hur jag mår utan att jag egentligen behöver säga många ord. Men jag säger ibland många många ord och då finns ni där och lyssnar!


Det finns dagar när livet är precis som jag vill och då finns ni där och delar glädjen med mej. Vi skrattar tillsammans och njuter av livet!


Jag har lärt mej en viktig sak i livet och det är att ta tillvara på mina vänner, jag måste få säga själv att jag är bra på att behålla de vänner jag har! Jag vet med bestämdhet att för resten av mitt liv så kommer ni alla mina vänner att vara så betydelsefulla för mig och om jag någon gång glömmer bort att tala om hur viktiga ni är för mig så påminn mig!

Jag har lärt mig att prioritera och kommer alltid att prioritera mina vänner väldigt högt! Jag trillade till marken och trodde att jag aldrig skulle kunna resa mig igen, jag kände mig liten och ynklig och svag men med Er hjälp så har jag tagit mig upp och blivit en starkare person! Allt tack vare Er!!! Vad vore jag utan alla mina bästa vänner?


Tack för att ni finns, tack för att ni är mina vänner, tack för att just ni är ni! Det är för att ni är de som ni är som jag älskar er av hela mitt hjärta!!!


Jag lovar att jag aldrig glömmer bort er och vad ni gör för mig!!!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Min fiina fiina vän, du är ju allra bäst du :)

tycker så mycket om dig och är så glad att ha återfunnit dig som min bästa och käraste vän. Kram kram

2008-12-30 @ 22:31:19
Postat av: Linda

Min fiina fiina vän, du är ju bara helt bäst du ;)

Är så glad att ha återfunnit dig som min allra bästa och käraste vän, puss på dig

2008-12-30 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0