Nyfrissad...

Så skönt, idag äntligen har jag fått klippt mej och det blev minsann ganska kort... men jag är nöjd, ska se hur det blir när jag har fixat till det!

Kom hem från jobbet och det luktade middag, Philippa och Hanna hade lagat klart middagen och tänt ljus och gjort så mysigt! Härliga tjejer!!!!
Vi åt, pratade och kollade adventskalendern och hade mysstund med min knatte och tjejerna framför tvn en stund!
Riktigt skönt för jag har varit alldeles full av myror i kroppen idag... har ingen ro! 

Nattade min son med lite julsånger och julsagor, mysigt! Sedan tog Philippa fram saxen och friserade mej!



Resterna av mitt hår....
typ en hel peruk nästan!!!




Så blev resultatet helt ofixat då... får ta kort när jag fixat till håret oxå en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej min älskade vän! TACK för senast!!! Åh, vad mysigt det va´ och vilket fint inlägg du gjort om vår helg! Härliga bilder oxå! Kom just på att jag glömde sms:a dig när jag kommit hem... Förlåt! Men hem kom jag o sambon min satt i soffan o väntade med fika och tända ljus:-) Härligt!

Nu e jag på jobbet och det är mindre härligt...men, men idag är det lill-lördag o snart är det fredag! Ska bli SÅ skönt med en lugn ledig helg!

Du, vi hörs snart! Du är en alldeles underbar vän o person! Bara så att du vet! Världens största knakar-kram till dig min tjodda!

2008-12-03 @ 06:47:04
Postat av: nicolina

hej thessan! saknar dig! hoppas att allt e bra med dig dar hemma i snon! hehe.. tva veckor tills jag o marten kommer hem nu! ska bli skont! :)

2008-12-06 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0