Trötter

Oj vad trött jag är idag! Sömnbristen de senaste dagarna tar ut sin rätt... Idag får det bli tidigt i säng minsann!
Har varit vaken alldeles alldeles för länge i helgen som gick. Fredagen va det en massa babbel på msn och sedan fastnade jag i en bok och läste till halv fyra, lördagen va det ännu mera babbel på msn och sedan telefon till klockan va över 4, söndagen blev det telefonprat igen till sena natten och jag släckte nog inte lampan förrän klockan va över 2...

Inte undra på att jag satt och somnade till på jobbet idag! Det har varit en grymt trist dag på jobbet! Typ ingenting att göra, bara sporadiska telefonsamtal och några bokningar på hela dagen.. Tyckte att vi kunde stängt tidigare men icke! Det var bara att sitta av tiden kändes det som.
Hade iallafall sällskap på datorn hela dagen och tur va det! *ler* Det piggar ju upp!!!

Hämtade Elias hos mormor och morfar och brorsan med familj va där oxå, bruna som pepparkakor efter sin julsemester på Teneriffa! Lille Gustav är så gullig och gosig och nästan alltid glad!

Elias va totalt slut efter att ha varit hos mormor och morfar i 2 dagar och somnade i bilen på vägen hem! Det kan passa rätt bra för jag har själv lagt mej i sängen och ska snart ta på mej pyjamas och lägga mej och läsa och sova jag oxå!

Imorgon är den sista dagen detta året... en summering kommer jag försöka få till imorgon och jag måste säga att jag ser fram emot det nya året och vad det har att erbjuda! Jag hoppas att livet blir lite lättare och att jag kan hitta kärleken och mej själv!!!

Ja mer om det blir det imorgon... vad jag ser fram emot, vad jag förväntar mej och vad jag längtar efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0