Vinterväder...

Nu är det vinter! Härligt med snö!!!! Det blir mycket ljusare ute och då blir man piggare!

Igår hade jag en datafri kväll för jag och Elias var i Åsljunga och sov hos min kära "bonussyster" och hennes familj! Ni är bäst, älskar er!
Vi satt och pratade och kvällen blev ganska sen men det gör inget när man är i trevligt sällskap! :-)

Igår kväll snöade det ganska bra och barnen var ute och lekte i snön, åkte pulka och kastade snö, mysigt! Bilder kommer senare... 

Nu måste jag jobba undan så att vi kan få ut vårt program för nästa år på nätet innan helgen sedan blir det full fart på bokningssidan hoppas jag!!

Det finns mycket mycket mer att skriva men det får jag fixa med ikväll... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0