Adventstid...

Jaaaaaaaaaaa äntligen närmar sig advent!!!! Jag har köpt en fantastiskt fin ny adventsstjärna idag! Behövde tröstshoppa lite idag och då blev det en superfin stjärna, ska fotta den sen o lägga in bild...

Och igår hade granen kommit på plats på gården här ute och det lyser upp så härligt! Jag ska ta och pynta min balkong oxå så att det lyser upp lite mer! Oh det är så härligt och man får julkänsla trots att det är nästan en hel månad kvar till jul!

På fredag kommer två av mina underbara vänner från Kalmar och Göteborg och hälsar på mej hela helgen! Ska bli så kul!!! LÄNGTAR! Oh det är så länge sen vi sågs och vi ska babbla och bubbla en hel massa, man vill hinna med så  mycket bara på så kort tid...  Ska bli så roligt!!!

Måste bara berätta om min bil... jag har en bil, Volvo,  årsmodell 99 och den har rullat 24500 mil... kamremmen byttes vid 12000 mil och det betyder att det är dax att byta den igen *suck*
Jag kollade med Fredde vars bror är bilmeckare och fick prisuppgiften 6500:- pengar!!! Höll på att trilla av stolen nästan för det e ju SKITdyrt!!!
Tänkte att jag får minsann kolla runt lite till och vilken tur att jag gjorde det... eller inte jag egentligen utan jag lade ut frågan till "norrlänningen" så han kollade upp det till mej.
O nu ska ni få höra, det är nästan för bra för att vara sant men han känner en kille som är skyldig honom en tjänst så den killen fixar det mot att jag köper grejorna och betalar en mindre summa! Snälle Peter kollade dessutom upp vad grejorna kostar och det blir typ att jag kommer betala halva priset! Men det e ändå SURA pengar... man vill ju bara att bilen ska rulla och gå!
Men tänk ändå, jag sparar många pengar på det och det är verkligen kanon!!! Det är ju inte kul latt behöva använda sparpengar till sånt trams som bildelar... de pengarna vill jag ha till annat ju!

Nähäpp, nu ska jag ut på balkongen och fixa till min fina ljusslinga!!!

Du, du är saknad här ikväll!!!! Var håller du hus???






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0