Jag vill kramas...

Ja det vill jag... kramas kramas kramas massor med Honom! Vet inte hur det blir med det idag dock för jag har en busy busy kväll!
Efter jobbet ska jag på ett möte och sedan ska min svägerska firas med middag. Jag hoppas dock att de förstår om jag rymmer lite tidigare så kanske jag hinner med att hälsa på honom en sväng och kram på honom! LÄNGTAR!!!

Visst sen vet jag fortfarande inte var han står och vad han vill och det gör att jag blir så osäker... jag vill lita på honom och jag försöker ge det en chans men samtidigt så finns det någonstans långt inne en liten misstanke om att han kanske ändå inte är bra för mej! :(

Men jag tänker ge honom en chans att visa att han är en bra kille och sen får vi se vad som händer... han har dock varit bra sval sen vår diskussion för en vecka sedan... HÅLL ALLA TUMMAR för mej iallafall!
Jag är så van att krascha nuförtiden så jag kraschar väl inte hårdare denna gången om det inte blir något av det. Kan aldrig krascha så som jag gjorde när M gav upp oss, det kan fortfarande värka i hjärtat och det kommer nog alltid kännas som ett misslyckande! Att inte kunna vara en familj med mamma pappa barn!

På jobbet e det lugnt i luren men mycket inför nästa års resor... boka utflykter, kolla färjetider, lägga in i bokningssystemet och kolla hotell osv. Men det e bättre att ha o göra än att bara sitta o vänta på att tiden ska gå!

OH höll på att glömma berätta att jag är STOLT SOM EN TUPP! Min lille knatte har slutat med nappen! När jag lämnade honom hos pappan hans i lördags låg där inga nappar i väskan och efter en del gråt somnade han utan nappen och nu har han varit utan napp sedan dess. Säkert kommer han att testa mej imorgon men det ska stå ett paket på rummet och vänta på honom från tomten som varit och "hämtat" napparna till tomtenissarna och Pippi!
Han börjar bli så stor min älskade lille groda! *ler*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0