Korrekturläser och grubblar...

Hur ska jag ha energi att korrekturläsa nästa års katalog när jag knappt sovit fem timmar inatt... Satt och skrev med härliga Mattias igår länge länge och det är skönt att bara skriva med honom om allt och ingenting egentligen! Tack kompis!! *ler*

Men sen ska man då försöka sova och det går inte... kan inte somna, låg och tittade på mina nya foton som kom igår och bläddrade i reklam, allt för att ögonen skulle bli lite trötta men icke! Somnade sent och vaknade tidigt med en liten "krabba" intill!

Ikväll ska jag träffa honom och jag är nervös över det... Vet ju nästan redan hur det blir men jag hoppas hoppas hoppas att det ska bli bra och att han vill!!! Tänk vad det hade varit underbart att få ha någon nära och kramas med och vara med!
Men men... vi får väl se!

Måste säga att igår fick jag en HÄRLIG kram på jobbet! Norrlänningen kom förbi och gav mej en kram! Det va kul att se honom och snacka några ord, han e bra rolig och nice! Inte varje dag man får besök på jobbet och får kramar!

Knatten fyllde år igår, min fantastiska L och hunden Douglas kom och åt middag med oss och E fick paket och presenter! Jag och L byggde lego och hade riktigt roligt medan E bara tittade på... *skrattar* Hoppas han får mer lego till jul så att vi kan bygga mera!!! :-) TACK underbar vän för att du finns!

Ja jag vill tacka alla mina underbara vänner för att ni finns i mitt liv utan er vore jag ingenting! HElt fantastiska är ni allihopa som finns där i vått och torrt! Älskar er!!!

NU ska jag iallafall försöka att korrekturläsa så gott det går så att katalogen nästa år blir så bra som möjligt utan massa stavfel... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0