Lördagmorgon...

Ja det är lördagmorgon och här ligger man och kan inte ta sovmrogon trots att jag inte har min älskade knatte som väcker mej... Nä då är det bara så att kroppen är på något konstigt sätt inställd på att vakna tidigt även om man somnar sent...

Jaja, det är väl bara att ta tag i dagen som är! Det är kallt kallt ute, ja inte för att jag varit ute men det räckte att titta ut genom fönstret, bilarna är vita av frost! Men det blir nog en rikgit härlig dag iallafall! Sol, blå himmel och hög luft, då är det härligt med höst!!
Andra dagar när det är grått och mörkt hela dagarna då är jag verkligen ingen fan av hösten, usch och fy. Man blir deppad och undrar hur det kan få lov att vara så egentligen.
Dagen idag, ska hjälpa min underbara "bonussyster" C att flytta och det är så härligt för vi kommer bo med max 2 minuters promenad från varandra! :) Har tankar på att bjuda iväg någon på en picknick på stranden med varm choklad och rom och muffinsar och bara sitta och mysa lite! Så det är bara att hålla tummarna att denna någon kan ha tid med det annars får jag nog ta ett beslut och läggadet på hyllan! Kan inte gå här och bara vänta! Det är ju inte det jag vill lixom...

Nä nu tänker jag ta tag i dagen och jag hinner säkert damma en bra stund innan flytten drar igång eftersom klockan bara är 8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0