Min dröm som ska bli sann!!

Jag vet att jag har sagt det till dej Mattias typ 26 gånger men jag tänker iallafall berätta vad jag kommit fram till! 

När jag fyller år så tänker jag bara önska mej pengar och sedan ska jag göra en sak som jag kommit på att jag SKA göra!  

Jag ska hoppa fallskärm... bara få ta ett kliv ut och helt lita på den personen som är med mej där och då! Kanske kan det få mej att våga lita på en annan människa igen, vad vet jag?!  

Jag har kollat upp lite priser och jag kommer lägga till vad som behövs för till våren så bara är det så att jag SKA göra det! Ingen tvekan alls om det...  

Tänk att bara få flyga fritt, fritt fall rakt ut i det blå! Det går undan har jag läst och säkert får man någon konstig känsla i magen men det är nog säkert värt varenda sekund av det!!!  

Längtar redan!

Kommentarer
Postat av: Fia

Det tycker jag absolut att du ska göra! Det är skithäftigt! :-D Tyvärr tror jag dock att det kräver lite större(och ett annat slags)"ansträngning" för att du ska våga lita på någon annan igen. Tyvärr finns det nog ingen "quick fix". Jag hoppas dock verkligen att jag har fel!!! Kram gumman!!!

2008-11-26 @ 00:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0