Softis fredag!!!

Fredagkväll.... jag tänkte att jag skulle ta mej i kragen å sätta in lite foto men vet inte om jag pallar... e egentligen trött trött trött så borde sova istället!
Vaknade redan klockan fem imorse och kunde inte somna om, oro i kroppen!
Idag lämnade jag min knatte på dagis och nu ser jag inte honom på en hel vecka, SAKNAR redan!!!

kväll har jag iallafall haft trevligt... Jonas va här på slappe... Vi käkade pizza, drack julmust, rökade, pratade och kollade tv! Skönt att bara softa när det är fredag!!!

Imorgon har jag tusen saker som kretsar i huvudet som jag ska försöka hinna med och det gör att jag får ångest! Jag vill hinna med så mycket men samtidigt vill jag bara stanna i sängen och sova och glömma världen utanför! Bara vara och inte göra någonting!! Men det har jag ingen ro till i själen :(

Ja ja, jag får väl göra det jag hinner och resten det får vänta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0