GRATTIS!!

Idag har jag anledning att säga grattis inte bara en gång utan flera gånger!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!



Min kära kusin och vän Karin fyller 35 år idag så jag säger Grattis till henne!
Hoppas hon har en fantastisk dag i det vackra vårvädret, ledig som hon är idag!!!
På lördag blir det kalas! Nice!!!

Jag säger Grattis till en annan vän som berättade en väldigt trevlig sak för mej idag! Du vet vem du är och du ska veta att jag är så underbart glad för din skull!!!

Sen säger jag Grattis till min fd "plastsvärmor" som även hon fyller år idag! Tänk om man hade haft mera tid i livet, känns som att jag inte hinner med allt jag vill, skulle vilja hinna med att träffa dem men tiden finns inte helt enkelt!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0