Helgen...

Söndag och visst är det härligt att bara vara! Igår sov jag hos min bästa vän och vi hade en fantastisk eftermiddag/kväll tillsammans!
Vi slappade i solen och njöt av värmen sen begav vi oss iväg till Hjärnaps kyrka på gospelkonsert och det var verkligen medryckande! Meningen var sedan att vi skulle grillat men klockan blev mycket och vi var vrålhungriga så det blev pizza istället! Men det funkade kanon det oxå!!!

Ja å så fick vi ju köpt lite lördagsgodis oxå vilket aldrig är fel...

Min stackars bästis har inte fått sova så bra inatt dock. Dels har hennes katter väsnats och härjat.. ut och sen in igen! Jag har inte hört någonting. Hon däremot har fått stå ut med att jag babblat, snarkat och gnisslat tänder...
Jag har drömt en hel massa i natt och det var länge sedan jag kommer ihåg att jag drömt. Det har varit en hel massa människor i drömmen och jag har härjat på... Galet galet!!
Men men, hon tar sig kanske en lur i solskenet i eftermiddag och blir utvilad!

Vi var ute på en lång promenad i skogen och det är så skönt att komma ut och röra lite på sig. Jag har ju en plan att jag ska springa halva Änglamilen den 31 maj men jag kommer inte igång med träningen så vet inte hur det kommer gå med det... Får minsann ta tag i det nu annars hinner jag inte komma i form!

I eftermiddag ska jag och gratta mamma som fyller år, tyvärr får inte Elias följa med eftersom han har vattenkoppor och min bror och svägerska vill inte att deras knatte ska bli smittad. Han får va hos pappa sin så länge och så får de komma och lämna honom sedan.

Ja de ska komma och lämna honom, vi pratade först om att jag skulle hämta honom men det var ju om han skulle med på kalaset och nu ska han inte det så då får de minsann komma och lämna honom. Jag ska säga åt fd. att han får komma hit med honom ikväll eller imorgon bitti. Det är ju så att de egentligen ska lämna honom på dagis imorgon men eftersom han fortfarande har prickar så ska vi vara hemma!
Känns rätt skönt att vi kan vara hemma och mysa lite han och jag! Ut och cykla och njuta!!!

Jag vill att veckan ska gå fort til lördag för då får jag träffa min hjärtevän igen... han ska få träffa Elias då... Jag träffade hans döttrar igår och de är fantastiska!!! Jag är så glad att jag har hittat honom! Han är  underbar!!!

Nu väntar duschen och kalas...
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska få och lägga mig nu och försöka ta igen lite sömn ;). Du är bäst, ingen protest

P & K

2009-04-19 @ 21:01:48
Postat av: Åsa

härligt :)

hoppas lillen kryar på sig..

bamsekramar ti er

2009-04-20 @ 09:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0