KÄRLEK!



Mmmmmmmmmmm.... tänk vilken känsla det är att få träffas när man har längtat efter varandra i en hel vecka! Så glad och varm i hjärtat och lugn i själen när man får känna hans goa kropp nära!
Som tur är så är vi väldigt kramiga och "pussiga" båda två... hade varit lite jobbigt om han inte gillade det eftersom jag är en sådan som måste hålla på å krama, känna, peta och ta på honom hela tiden! Kan lixom inte låta bli att röra vid honom för att verkligen förstå att han faktiskt är verklig!

Och vet ni, han är faktiskt verklig och verkligen min oxå! Jag är kär i honom och är så glad för honom och hoppas att vi kan komma lika bra överens alltid!

Vi hade en härlig dag igår, var på hans föräldrars koloni och hälsade på och fikade och sen gick vi och strosade längs med havet och vid Gröningen en sväng. När vi kom hem slappade vi en hel massa och bara hade mys mys! Vi firade lite påsk med påskmat och mera mys och lite Nintendo wii och mys och wii och ännu mera mys mys!

Det är så skönt att somna med honom, ligga nära och somna! Jag sover så gott bredvid honom!

Han känns så trygg och det är vad jag behöver! Någon som kan hålla mej hårt när det stormar och river omkring mej och i hjärtat...

JAG ÄR KÄR!!! JAG ÄR GLAD! JAG KÄNNER MEJ LYCKLIG!!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

åhhh va härligt vännen :) de låter såå underbart.. avis

du förtjänar verkligen lycka och kärlek i ditt liv!! mer av sånt ;)

bamsekramar i massor

2009-04-14 @ 14:15:34
Postat av: Anonym

Åhh Therese så härligt blir så glad i hela kroppen när jag läser om hur mysigt du har de..

Du förtjänar detta om någon..

kramar

2009-04-15 @ 21:28:06
Postat av: Daniel

åååh e så happy for u!

(klampade in här) och kunde inte motstå att kommentera - kärlekskänslan å pirrkänslan e ju förhärligt. Enjoy!! :)

2009-04-17 @ 16:04:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0