sova sova sova!!!

Jisses vad trött jag är! Jag satt här vid datorn och somnade nu och det är ju lika kass som alltid. MAN SKA JU INTE SOMNA PÅ JOBBET!

Men jag har sovit lite få timmar och dessutom inte hemma, bara en kudde och en liten 90 säng som jag delade med Elias. Å den krabban han far runt som bara den även när han sover, spark och box och vift... Ja så därför har jag inte kunnat sova så bra inatt! Skulle egentligen ut och gå med Linda efter jobb men jag är så trött att jag inte orkar! Åker hem och påskpyntar med Elias istället och myser!!
Vi får promenera en annan dag helt enkelt!!

känns för jävla dumt när man sitter upp och ner och bara stänger ögonen och somnar... Jag är verkligen i behov av att sova riktigt mycket!!!! När ska jag hinna med det dock? Tiden går ju så fort och jag vill göra så mycket och många saker så sömnen hamnar i skymundan....

Ja ja, jag får helt enkelt sova när jag blir gammal!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0