Tankar...

Vad gör Linda nu? Är de ute och äter på nån go restaurang? Själv har jag ätit vanlijyoghurt med "kaksmulemüsli" och hur gott va det?!?! Inte alls gott! Men jag orkade inte stå i köket å fixa nåt annat... E egentligen hungrig nu men klockan e ju för mycket för att äta så jag ska nog ta o gå å lägga mej istället...

Men hur ska man kunna sova när man sovit hela eftermiddagen... sovit bort flera timmar som jag kunde suttit i solen och njutit... men jag behöver vila, min kropp är slut och jag måste sova sova sova för att bli pigg!

Jag önskar så att jag hade varit uppe i Stockholm med bästa Linda nu! E så ledsen för att jag inte kunde följa med, pengarna bryr jag mej inte om ett dugg men jag ville så gärna åka, ville träffa Madde, stewart och Sebbe, Håkan, Anna och deras lille bebis och bara vara och njuta av ledig tid med Linda!!!

Jag hoppas att Linda får en härlig semester iallafall, det är hon så mycket värd!!!! 

Letar efter ljuspunkter och jag kan väl hitta några; jag får träffa A mer denna veckan, jag kan vara med på Gustavs 1-årskalas på lördag och..... ja inget mer vad jag kan komma på just nu!
Helene sa åt mej att jag skulle tänka positiva saker och skriva ner dem och låta universum höra mina tankar... jag tänker bara en sak just nu, jag vill bli hel och frisk i min kropp!!!

LÄngtar efter min son idag, pratade med honom innan och han är så fantastisk, han gör att man blir varm i hjärtat, ÄLSKAR DEJ ELIAS!!!



 

Kommentarer
Postat av: Åsa

va trist vännen att du inte kunde fara :(

jag hoppas verkligen att du mår bättre snart... tänker på dig!!

tänk positiva tankar o vila..

bamsekraamar

2009-04-30 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0