Vilken dag!!!

Har varit en riktigt bra dag med min lille son och min hjärtevän! Första gången de träffades och det gick så bra som jag trodde det skulle göra! Elias e helt såld...
Men man kan ju nog inte bli annat faktiskt på A som är så fantastisk som han är!!! :)



Jag är ju såld på honom och Elias likaså... härligt!
Vi spenderade hela eftermiddagen på stranden och där va en del folk faktiskt... Några va så galna att de badade men det måste bara ha varit alldeles för kallt!
Kände på vattnet med fötterna och det kändes inte så farligt men hela kroppen i vattnet vore nog för bra! Brrrrrrrrrrrr!!!



Jag och Elias byggde sandslott... eller jag byggde och Elias krafsade runt omkring och plockade några snäckor...

Vi har haft en så underbar dag i solen och nu e den slut... SOV GOTT

Kommentarer
Postat av: Åsa

vilken mysig helg ;) låter lite väl tidigt o bada nu :S uscha brr.. fast såg härligt ut bilderna.. :) kanske är varmare hos er än här ;)

kraamar om

2009-04-27 @ 09:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0