Midnatt råder...

... tyst det är i husen!

Här ligger jag och har energi kvar som jag inte vet jag ska göra av med... borde sova men det e inte lätt när man inte känner sig särskilt trött!

Idag har det varit junta, tänkte kört förbi mina föräldrar men det blev att jag körde hem en snabbis först och kom lite senare till juntan istället! Samlade på mej massor av ny energi och det kändes riktigt härligt och bra!

Igår dog jag nästan av hjärtesorg och saknad efter min lille kotte men idag känns det lättare igen, en dag mindre tills han kommer till mej igen! Jag ser dessutom till att vara fullt upptagen oxå så att jag inte hinner tänka att jag saknar honom!

På juntan blev det räkfrossa och det var så gott!!!!! Massa olika dip, räkor och bröd och sillatårta!!!!! Mmmmmmm!!!
Mycket snack som vanligt men jag låg i och va effektiv och satte in alla bilderna i albumet från min och Lindas resa till Grövelsjön i mars. Ja jag vet att jag ligger efter men så är det bara helt enkelt... Måste framkalla nya biler snart så jag får nya projekt!!!

Nä nu ska jag drömma om dagen och kvällen och försöka slappna av och sova!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0