Resa resa resa...

Nu e resan bokad!  

Jag har bokat biljett till Göteborg den 10 - 13 september och det ska bli så härligt att åka bort en helg och bara vara och umgås med fantastiska vänner!

Det är "kotteträff" med Sanna och Sara och så passar jag på att hälsa åp Sofia oxå när jag ändå ska dit! Långhelg i Göteborg e ju inte fel!   Längtar efter att träffa dem allihopa och ser så fram emot att få komma bort en sväng!  

Sen funderar jag skarpt på att boka resa till Spanien med min knatten, bara åka iväg och njuta med honom, sola och bada och ha det skönt! Åker ju väldigt billigt med bussen dit och har pratat med hotellchefen på ett hotell och jag skulle få ett bra pris om vi kommer! Jag kan riktigt se mej själv sitta där på balkongen och njuta på kvällen, titta ut över havet, dricka lite vin och läsa en bra bok!!! JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!
Men vill min ekonomi det? Man ska leva livet och pengar e till för att spenderas och en så billig resa som det kan bli får jag inte tag på så lätt ju... Ska räkna över och kolla ekonomin och klura lite till sen slår jag nog till!!!  

Men först och främst hägrar iallafall Göteborg!!!  

Kommentarer
Postat av: Åsa

räkna på de där du o unna dig!!! :) de är underbart o resa :P



trevlig helg gums..

många kramar <3

2009-08-21 @ 18:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0