Skulle inte skrivit..

... att vi haft en härlig vecka utan en massa tjafs och bråk för fy attans vad min knatte har kivats idag med mej!!!

Han va gnällig som  fan och tjurade och trilskades och ville inte alls göra som jag sa!

Sen om det berodde på att Mattias va här och joinade oss på våfflor så att han skulle testa om jag kunde säga ifrån iallafall det vet jag inte men kan väl nästan tänka mej det...

Tråkigt iallafall att det som varit en så bra vecka nu ikväll blev gnäll och bråk och tjafs! :(

Men imorgon är en ny dag och då ska vi vara glada och vänner igen!!! LEDIGA så vi ska bara ha en härlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

va trist vännen :/ säkert så reagerade han på att ni hade besök.. va kanske inte nöjd me de o visade de så.. känner igen de där.. va likadan mot min mamma..

du är modig vännen o ni kommer få en super semester.. :)

kramar om

2009-08-28 @ 08:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0