Slappa eller inte slappa?

Tänk för att idag lyckas jag faktiskt att bara ta det lugnt med en liten gnutta oro i kroppen... Är det verkligen okej att ligga kvar i sängen trots att klockan är snart ett??!!

Ja vem säger att man inte kan får göra det någongång. Jag är ju i farten alltid annars känns det som så jag har lov att göra det idag om jag vill! Måste bara intala mej att jag inte ska få ångest sen när hela dagen har gått utan att jag har fått gjort någonting!

Känner ju att jag måste iallafall plocka undan lite här innan Elias kommer hem, bädda gästsängen i hans rum och ta undan alla mina gamla räkningar som ska kastas som ligger i en hög på hans golv för tillfället. Jag vet inte om han kommer eller om jag ska hämta honom, har inte hört något från hans pappa och jag har bestämt att han får höra av sig och säga hur det blir idag.

Va på fest igår hos Carina och Jerker och det va trevligt, åt och åt och åt och åt och drack och drack och drack och pratade och skrattade och lekte lekar.
Jag kom sist i femkampen... jag är urkass på att kasta pil, verkligen sämst på det! Men det bjuder jag på, de andra fick sig ett gott skratt iallafall! Å jag fick en dvdskiva i pris eftersom jag va sämst... Han som vann fick en dammvippa, en lila dessutom!

Min pappa fyller år idag men han firade sig igår och då va inte jag där, jag och knattas åker dit en dag i veckan istället... Men vad ska man köpa till honom i present?????? Min bror gav honom en hockeybiljett till en av Rögles matcher och det e ju en kanonpresent men inget som jag kan ge honom ju å nu har han dessutom fåt en redan. Jag måste ju iväg och handla i eftermiddag så får väl ta ett span då helt enkelt...

Nu ska jag ligga kvar i sängen lite, släcka lampan och stänga ögonen en liten sväng till! För det är faktiskt okej att göra deet även om det inte regnar ute!!! Man får lov att slappa utan att få dåligt samvete!

Visst får man väl det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0