Spanien...

Jag är så sugen på att åka, jag tror att jag och Elias kommer åka, ska bestämma mej imorgon  hur det blir!! Håll tummarna att jag får ett bra bra bra pris av hotellchefen på hotellet så att jag känner att vi har råd att åka jag och knatten min!!!

Bussresan tar ca 30 timmar så det får bli många böcker papper pennor spel och annat med i väskan så att inte min lille knatte blir rastlös. Men vi får ju se massor på vägen oxå!!!!

Vi kan nästan inte låta bli att åka för det är ju så billigt för oss att ta en sån resa eftersom vi inte betalar för bussresan när vi åker...

Ja jag drömmer lite ikväll om det, kollar websidor om Spanien, Lloret de Mar och Fenals där hotellet ligger som jag har frågat om rum.

Min knatte har kommit ikväll och han hade sovit i bilen så han kan inte somna nu, irriterande! Han ska ju upp tidigt imorgon och iväg till dagis och det blir inte kul att väcka honom då.
Men men... det e sånt man får stå ut med!

Nu ringde bästa Linda och jag ska slappa vidare och drömma!!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

ja tycker du ska åka vännen :)

de e ju superbra pris så.. ta chansen :P



o joo man får sova länge!! :)

kramar om

2009-08-24 @ 09:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0