Drömmar...

Tänk om jag kunde vakna upp imorgon och vara utbildad florist!!!! Ska drömma det och så när min chef på praktiken frågar mej imorgon ska jag säga att "JA, nu är jag utbildad florist, när kan jag börja jobba?"

Jag vill jag vill jag vill så mycket!!! Jag vill verkligen arbeta med blommor och jag gör allt vad jag kan för att visa att jag kan och vill och att jag är beredd att lära mej!!!

Men tyvärr verkar det svårt när man inte har utbildning, konkurrensen är hög...

Men jag ger mej inte så lätt, en vacker dag kommer jag att arbeta med det jag drömmer om! Jag ska jobba med blommor och grönt någon gång och det ska inte dröja länge! Det har jag gett mej fan på!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

va bra vännen :)

kämpa vad dina drömmar...

kramar om

2009-12-10 @ 12:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0