Luciadagen

Idag har jag och Elias haft en mysig dag! Vi har dammat och städat och pyntat med tomtar överallt! Elias har fixat och hjälpt mej och han har gjort en tomteparad på sin byrå... alla tomtar på ett och samma ställe men så vill han ha det och så får det bli!

Sedan var det simskoleavslutning och Elias fick en medalj och det var fritt bad! En hel flock barn i bassängen så man fick ha ögonen med sig ordentligt!! Tyvärr hade jag missat att även vi vuxna fick bada för då hade jag passat på och gjort det med min lille knatte!

Nu bara ligger jag här och väntar på min käraste, han åkte kl 4 imorse och kommer hem och vänder snart innan han ska iväg igen... Vi har inte hunnit träffas så mycket på sistone och det känns trist... Jag har tidigare sagt att det passar mej perfekt med en man som inte är hemma så mycket men när han inte är här så saknar jag honom och vill ha honom hemma!
Men med det arbetet han har så får jag ju vänja mig vid det helt enkelt...



Kommentarer
Postat av: Åsa

va mysigt :)



ja va var det vi har pratat om.. njut av den tiden han inte är där :) snart kommer han hem igen o då kanske du längtar efter en stund för dig själv ;)

kramaaaaaaaaaaaaar om

2009-12-14 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0