Jobberbjudande!

Oooooooooooooooohhhhhhhhh...

Spännande måste jag säga! Igår ringde en av tjejerna från syjuntan och sa att NU måste jag ta mej i kragen och gå och prata med "S" som verkligen behöver hjälp i sin blomsterbutik!
Hon hade sagt att hon måste ha hjälp nu och att hon ville att jag skulle komma dit och prata med henne om att arbeta extra!
WOW WOW WOW!!! Tänk vad kul det kunde vara att få göra det!
Jag ska dit på fredag en sväng och snacka och så får vi se...

Visst, det är inte en heltdistjänst men att jobba lite extra vore kanon, få in en fot som kanske kan leda vidare till något mera sen!

HÅLL TUMMARNA!!!!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Håller tummarna så de är blå

2009-02-24 @ 09:47:54
Postat av: Andreas

Håller tummarna så de är blå

2009-02-24 @ 09:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0