Kroniskt trötthet

Jag har nog drabbats av kronisk trötthet... Har sovit som en sten inatt och har hela veckan lagt mej tidigare än vanligt och ändå är jag totalt slut! Så trött så trött så trött!!!!!

Men det är väl så att min kropp har sagt stopp nu... att den inte orkar mer helt enkelt! Så det är bara att acceptera och sova så mycket jag kan! Imorgon ska jag sova länge på morgonen tänkte jag! Söndag lär jag vakna tidigt för då sover jag hos min bror och hans familj där lille Gustav vaknar i ottan...

Jag längtar enormt till jag får komma upp till Grövelsjön, tystnaden där och bara sova tidigt på kvällarna och vakna utvilad med härlig träningsvärk i kroppen! Om en vecka är det full fart med packning och grejande och om en vecka och en dag bär det av i ottan! LÄNGTAR!!!!!!!!!

Å vet ni, jag har inte snusat sen i söndags kväll... det går bra bra bra och känns inte lika jobbigt som förra gången jag slutade! JAG KAN JAG VILL OCH JAG SKA!!!

Jag fick mail från Mattias igår, han lever och mår bra och är ute på fiskebåten och håvar in massor med fisk, SÅ SKÖNT att veta att han mår bra!

Hade en Härlig fikastund med Peter, trevligt snack om allt och ingenting!!!

Idag e det kort dag på jobbet och sen snack och vila och after work med mina underbara girls! NI ÄR BÄST!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0