Laddar...

KLockan är nästaqn natt och jag är trött som attans men jag måste ju fixa klart så jag har lite musik att lyssna på när jag ska åka tåg i 4 timmar imorgon!

Ska på tjejhelg i Kalmar med Sanna och Sara! Ska bli riktigt riktigt roligt! Härligt att resa bort lite!!!

Idag har det varit junta, vi kollade tillbaka i vår "dagbok" och kom fram till att vi har varit igång sen den 5 september 2001. Vi ses en gång i månaden och snackar, syr, pratar och fixar. Själv har jag lagt syandet på hyllan för tillfället, jag grejar med mina foton! Faktiskt ska jag berätta att jag varit flitig idag och nästan gjort klart mitt album för Grövelsjön i höstas.!! Härligt!!!!
Så kul att titta på bilderna och minnas vår vecka där och veta att snart kommer vi dit igen, min Linda och jag! Ska bli så skönt! Längtar enormt efter tystnaden!!!!

På juntan bestämde vi att vi ska åka på julmarknadsresa till Lübeck! Jag bokade in oss så länge och nu ska alla kolla upp så att det funkar för dem att åka den 6-7 decmber! Vi har sparat pengar så vi har nästan till resan redan i vår kassa vilket så klart är toppen!

Idag fick jag ett meddelande på msn som gjorde mej lättad men samtidigt tråkigt så klart... men jag visste det redan och det var väntat. Det sköna var att det stod egentligen rätt saker där! Jag är ju en grubblare trots att jag försöker att inte grubbla och har givetvis tänkt på det men nu behöver jag inte tänka på det mera... Det sköna är att ingenting har förändrats egentligen och det är huvudsaken! Vill inte att något ska ändras!

4-årskontroll för mitt hjärta idag! Så härligt att få träffa honom och att han bara ville vara hos mej, kändes så härligt!! Han är så fantastisk denne lille krabat!! Underbar!!!!
Vid syntestet så pekade Syster Karin på olika bokstäver och när hon pekade på T så sa Elias "T som Therese, det heter min mamma", O so Olivia" Han är så duktig!!!
Han skulle rita en människa och han ville rita hela familjen, sig själv, mamma pappa och Linda. MEn det blev Linda och Elias på bilden sedan hann han inte med att rita mer och han berätade hela tiden för Karin vad han ritade! Jag tror ju fortfarande att han är lite bättre än andra barn! Han är så klipsk och smart och har ett sådant minne!!!

Nä nu måste jag ta å natta mej så jag hinner sova några timmar innan det är dax för frulle här... tidigt frukost i trevligt sällskap förhoppningsvis!

Ha en skön helg allihopa!

Love you, Ni vet vilka ni är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0