Nu får det vara slut!!

Idag har jag bestämt mej att nu ska jag sluta snusa!!!

Japp nu får det vara nog med snusandet minsann! Tappade en flisa på tanden idag och det var vid tandhalsen så det är helt klart beroende på snuset! Det är där jag "förvarar" snuset som tandköttet har krupit uppåt och man ser tandhalsarna.

SLUT på SNUSANDET!!

Jag kommer sluta den 16 februari och nu undrar ni säkert varför jag ska vänta tills dess men det är för att jag bara ska ha mej själv att vara ilsken på... Det är inte lätt att sluta snusa det vet jag för jag har gjort det flera gånger tidigare och JA jag har varit så dum att jag börjat igen!
Men jag slutar den veckan jag inte har min son hos mej så blir det lite lättare för då är jag själv och kan bara bråka på mej själv...

Känns bra att jag äntligen tagit det beslutet nu!!! Har tänkt det länge, ända sedan jag va så dum att jag började igen så har jag tänkt att jag skulle sluta och NU är det dax!!!

JAG SKA KLARA DET!!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja du kan klara de.. du får skriva ut såna där skräckbilder på hur tänderna ser ut när man snusar :P

kraam

2009-02-04 @ 15:20:18
Postat av: Andreas

Klart att du fixar det, har jag klarat det så gör du med det.

Kram Andreas

2009-02-04 @ 22:12:44
Postat av: Åsa

Heja heja!!



Har en utmaning som jag gillade åt dig i min blogg!

2009-02-05 @ 11:42:02
URL: http://treknottar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0