Bra och mindre bra saker i livet...

BRA SAKER I LIVET JUST NU!

Elias är glad och pigg och mår bra!
Resan till Grövelsjön närmar sig... två veckor kvar!
Fredag idag!
Jag har lyckats sluta bita på naglarna så de är så långa och fina!
Alla hjärtans dag dejt imorgon med min son, fika på stan och bio!
Bästa Linda och Douglas kommer imorgon!
Födelsedagsfest för Martina ikväll, alltid lika härligt med fest hos Martinssons!
Har köpt SISTA dosan snus idag!
SOL & BLÅ HIMMEL!!
Min familj och mina vänner, ni betyder allt för mej!
Erika & brorson Gustav kommer på frukost på söndag!
Härligt snack på MSN om kvällarna!
Bestämt att jag ska ta föräldraledigt på fredagar de veckor jag har Elias!
Våren är på väg!
Sovmorgon imorgon!


Mindre bra saker i livet just nu...

Segt som fan på jobbet, inget att göra...
Köpt sista dosan snus idag...
Helgen går för fort...
Bilen kostar många pengar...
Radiotjänst ringde igår...
Saknar min Norgevän Mattias, spårlöst försvunnen...
Inga svar på sms... SUCK!
Trött, sover för lite!!




Kommentarer
Postat av: molly

sv; ja, det är sjukt bra :)

2009-02-16 @ 15:06:43
URL: http://mmollys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0