Vill dricka kaffe nuuuuuu....

Klockan är snart halv tolv och vi har inte haft förmiddagsfika ännu och jag är så kaffesugen nu!!! Å så skulle vi plocka fram fika men då säger chefen att vi får vänta.... SUCK! Bara för att han sitter där å snackar en massa...

Min bil håller på att bli fixad nu... Peter Norrlännings kompis Raif är här och ska byta kamrem och det kan betyda att jag är utan bil när jag ska hem idag... Men det får jag fixa då helt enkelt! Finns väl någon vänlig själ som kan hämta mej isåfall!
Skönt iallafall att bilen blir fixad! Å det till en bra mycket billigare peng än om jag skulle ha lämnat in den på verkstan... Fick prisförslag på det och det va nästan ett rån 6500:- skulle det kosta. Nu har jag själv köpt grejorna för 1415:- och så ska jag betala Raif för arbetet och det blir väl 2000 typ som jag ger honom, får se vad han vill ha och hur länge han håller på...

Fick nyss veta att en som jag bryr mej väldigt mycket om har åkt in på förlossningen i morse, håller tummarna att allt går vägen och väl! Snart blir familjen större, härligt!!!! 

Annars så kämpar jag på med att vara snusfri, 3 dagen idag!!! *Stolt*

BRA SAKER JUST NU!

Inget snus på 3 dagar
After work å fredag
Shopping med Linda på lördag
Fika med "Pidde" imorgon förhoppningsvis
Promenad och middag och melodifestivalen = dejt på lördag!!
Kamremen blir bytt på bilen
Grövelsjön närmar sig mer och mer för varje minut som går!!
Ny bebis på gång i släkten!!
Långa fina naglar, nöjd!!

MINDRE BRA SAKER JUST NU!

Inget snus på 3 dagar = abstinens
Kass med pengar
Blir kanske utan bil idag... lite bökigt och stökigt!
Godissugen
Kaffesugen
Ingen Mattiaskontakt på MER än 2 veckor...

Ja detta är bara det jag kommer på just nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0