En dag på jobbet...

Boring Boring boring boring...

Sitter på jobbet och det är verkligen inte något inspirerande eller utvecklande! När man har läst aftonbladet, expressen, hd, kollat på facebook femhundra gånger efter nya inlägg, läst horoskop på diverse sidor, kollat mailen, spanat runt på spraydate, lagt trehundrafemtiosju omgångar med Kungen patiens, vad gör man då???

Ja jag frankerar posten, packar bekräftelser, tar emot bokningar och fick just en jävla utskällning av en surkärring... Men jag blev aaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggggg tillbaka, jävla bitch tänkte jag men jag sa det inte till henne men jag svarade henne väldigt kort och irriterat.

Jag har klippt och klistrat lite till några affischer som vi ska ha nästa helg när det är reseträff... Å jag måste gå och vill inte gå alls men jag får gå iallafall! Bara jag slipper dansa kasedans för det är inget jag gillar alls!
Men jag ska tänka positivt att det blir säkert kul och roligt och bra!!!

Vi fikar frukost med en massa babbel och dåliga vitsar och roliga vitsar och vi äter lunch och ibland fikar vi igen...

Vissa dagar har jag turen att det finns någon på msn att klottra lite med mellan telefonsamtalen och det avverkas många ämnen och funderingar.

Ibland sjunger jag en trudelutt till någon av Radio Rix låtar som spelas på radion, allt för att göra dagen lite roligare!!

Ja det är en vanlig dag på mitt jobb... trivs med arbetsplatsen men skulle behöva mera utmaning på jobbet, utvecklas mera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0