En riktigt bra dag!!!

Idag har varit en bra dag! Jag har storstädat hela lägenheten, dammat dammsugat och torkat golven! Tvättat och bäddat rent och luftat täckena och sen fick jag ett ryck och bakade frukostbullar och lagade smarrig middag med kycklin och curry med ris!!! Mmmmmmmmm!!!

Min älskade Elias kom hem och han var på ett härligt humör! Vi har spelat spel, myst i soffan, han har kommit på att det är bra med en mamma som har långa naglar... Han lade sig i mitt knä och sa "Mamma, klia mej på ryggen" Så härligt att bara sitta och mysa!!
Sedan läste vi saga och jag upptäckte att det inte går att hoppa över en sida i boken... Han har ett enormt minne! Vi läste boken om Den ståndaktige tennsoldaten och har kanske läst den 2 gånger innan och så "missade" jag en sida och när boken var slut så sa han "Vi missade att läsa om råttan"... Otroligt att han har sådan koll! Så vi fick bläddra tillbaka och titta på sidan om råttan och han ville väldigt gärna att vi skulle läsa om hela boken men så blev det inte... Jag lovade att läsa den imorgon igen istället!!!

Som vanligt somnade jag med min knatte en sväng och nu sitter man här och borde landa i sängen snart....



Smarriga bullar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0