Ett tänt ljus för dej!

                              

                                   Jag tänder ett ljus för dej så att du ska hitta hem!

Du är fantastisk och det är märkligt att en människa jag aldrig träffat kan betyda så mycket som du gör för mej!

Du bad mej att göra en sak för dej och det var att tända ett ljus för dej varje kväll när du är ute på havet. Det symboliserar ett ljus som visar vägen hem!

Jag lovar att jag ska tända ett ljus för dej varje kväll tills du kommer hem igen. Om jag inte är hemma så kommer jag att antingen ta med mej ett ljus eller be dem tända ett ljus eller tända det så fort jag kommer hem så att jag verkligen vet att du hittar hem!
 
För jag ser verkligen fram emot den dagen då du kommer och knackar på min dörr, jag tittar i titthållet och ser efter om det står en kille där med stora fötter och stora händer, snaggat hår och förhoppningsvis ett leende på läpparna! Då kommer jag öppna genast och ge dej en baddarstor kram!

Lova att du är rädd om dej! Och jag vill absolut inte att din syster ska höra av sig till mej innan du kommit hem, det får hon bara inte lov att göra! Så är det bara!!!!

Va rädd om dej!!! Vi är många som väntar på att du ska komma hem!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0