Grattis brorsan!

Ligger här i sängen och orkar inte ta mej upp... men jag måste gå upp för jag ska å gratta brorsan som fyller 35 år idag!! Det blir brunch, promenad och kaffe o tårtadär för han ska jobba ikväll...

Men det är väl bara att stänga av datorn, dra undan täcket och gå upp... brrrrrrrrr vad kallt!

Men jag ska ju på rätt håll, kanske det blir en tur till Väla oxå eller ytterligare en promenad, inte för jag tror det men man vet aldrig!
Känns konstigt att det är tisdag och att man ska jobba imorgon gen och jobba tre dagar till innan det är helg. Vill ju helst att det va lördagmorgon nu så man hade helgen framför sig...
På lördag kommer min knatte hem och jag längtar efter honom! Måste ringa och höra hans röst idag en sväng!!! Håll tummarna att han vill prata med sin mamma!

NÄhäpp, detta var verkligen en meningslös blogg...

Förresten, ni är ju ett litet gäng som läser min blogg, hade varit kul om ni skrev ett litet hej eller nåt så jag visste vilka ni är som läser... Skriv en liten kommentar eller nåt nån gång!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bäst att lämna avtryck ;-) Det roliga är att jag hade tänkt skriva.. Läser ju bara som hastigast och oftast flera inlägg varje gång.. Hinner inte riktigt med annars! Visst är det så skönt att bara ligga kvar i sängen! Tyvärr sker det i princip aldrig här hemma! Kram!!

2009-01-06 @ 13:18:57
URL: http://treknottar.blogspot.com
Postat av: Malin Andersson

Hej hej! Jag är också en av dem som läser ofta, men aldrig tänker på att lämna avtryck. Sorry! Jag vill att du ska veta att jag tycker du är otroligt stark, ser upp till dig, då vi e i liknande situationer. Kramar Malin

2009-01-06 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0