Iskalla fingrar å en ren bil

Jag har just varit ute och tvättat bilen på lunchen här på jobbet... Fy attans vad kallt om fingrarna att tvätta bilen med kallvatten när det nästan är minusgrader ute!!! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!

Min fingrar e helt stela så det gör nästan ont att skriva nu! Men bilen blev iallafall ren och fin! Ja utom på förardörren där den är grymt skrapad av någon idiot som antagligen backat på den natten mellan nyårsafton/nyårsdag.
Men det kostar mer att reparera än vad jag skulle få för bilen om jag sålde den....

Det är sorgligt men sant!!!

Det trevliga är att jag ska bli ägare till min egen bil från den 1 februari! I nuläget äger min fd man bilen men nu ska vi ordna upp det så att jag själv blir ägare till den bil som är min!

I veckan ska en chaufför hjälpa mej att fixa till med bromsar och handbroms och lite luftfilter och oljebyte så att den blir fit for fight till den långa resan till Grövelsjön vecka 10!

Ta hand om lilla bilen bör man göra för att den ska rulla och må bra ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0