Ryggläge...

Meningen var att vi skulle varit på After work på Bahnhof nu men totalt slut efter dagen så är det ryggläge som gäller! Ligger på soffan med atorn i knät och kommer ligga här tills jag somnar! Sen sover jag väl här tills jag vaknar och förflyttar mej till sängen!

After work får det bli en annan fredag helt enkelt!

En dag med mycket mycket mycket i huvudet. Det började med att "spöket" va här igen, jag har någon som kommer på besök och jag kan inte se vem det är. Jag är inte ett dugg rädd men jag skulle vilja veta vad personen vill och vad det är för budskap den vill förmedla!

Sedan blev det en massa frågor och tankar och funderingar och det lär bli så många gånger till. En storsatsning på mej själv helt enkelt! Ja, helt enkelt komma på att jag är okej och att jag duger som jag är!

Nu ikväll är det ju då slappe som gäller och imorgon ska jag hämta hem min knatte, längtar längtar längtar efter honom!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Moi aussi ;) Lets dance är väl sådär

2009-01-09 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0