Skrillor på sjön

Idag var planen skridskor med Linda och Anna och eftersom det varit plusgrader de senaste dagarna bestämde vi att det fick bli i ishallen!

Men Linda ringde och va alldeles uppspelt för det var massor av folk som åkte på Västersjön och det såg jättefint ut! Så på med kläder, fram med korv och varm choklad och engångsgrillen och iväg!

OJ vad det var halt att åka på sjön... hahaha! Vi såg ut som Bambis på isen men det var härligt och Elias var så duktig idag oxå! Han e grym den lille filuren!!





Med ont i fötterna grillade vi korv och njöt av att vara ute hela eftermiddagen!


Väl hemma värmde jag mej med en lång dusch så när jag kom ut blev Elias alldeles förskräckt för jag va alldeles röd på kroppen! Man blir frusen av att vara ute hela dagen! Han kramade mej och sa att jag var lika varm som ett element!

Elias badade i sin balja och sen hade vi bara mys mys mys i våra pyjamaser!

En riktigt skön dag som nu avslutas i soffan med film, chips och flädersaft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0