Tjooohoo!!!

Blev väckt av telefonen klockan 10 och det var min fd man som ringde... Av någon anledning som jag inte kan förstå så får jag ont o magen när han ringer. Jag är rädd att han ska säga något jobbigt..

Men det är väldigt sällan som han ska säga något jobbigt när han ringer och idag var det verkligen bara härligt att han ringde! Han frågade om de kunde komma och lämna Elias idag istället och det säger jag ju aldrig nej till! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Jag blev glad glad gladast för jag har längtat så efter min lille prick denna veckan!



Härligt att han kommer hem redan idag!!!


Jag måste ta tag i dagen... har lite jag har bestämt att jag ska göra och det ska göras... Städa och tvätta och plocka lite... Måste gå och lämna karaokemaskinen som jag lånat för alldeles för länge sen och sen ska jag försöka göra en middagslista till veckan som kommer så att vi får ordning på det!!!

Ha en fantastisk söndag allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0