Mest en massa svammel

Idag är det grymt vad tråkigt det är... sitter å spelar med naglarna på skrivbordet och tittar på klockan med jämna mellanrum och den går såååååååååååååå sakta!  

Jag har lite vettigt att skriva och ganska mycket ovettigt...   En av mina vänner som jag känt sedan jag va typ 4 år blev mamma inatt. Jag va helt säker på att det skulle bli en pojke men det blev en liten flicka till! GRATTIS GRATTIS och all lycka!!!  

Nu spelas en av mina favvolåtar på radion Lady Gaga med Pokerface! Skulle vilja ställa mej på skrivbordet o rocka loss! *dansa dansa dansa*  

Jag vill tvätta min bil idag, ska jag palla göra det själv på lunchen eller ska jag fjäska för nån chaffis o höra om de kan göra det... Valet är lätt! Blir till att fråga en chaffis!!! :-)  

Jag och min kollega ska köpa mat idag, pallar inte äta min tråkigt torra macka och äter jag då middag här idag behöver jag inte laga nån mat ikväll... Man får inte vara dum! Hmmmm... vad ska man äta då??? Sibylla blir det korv med mos eller pommes kanske... ja vi äter ju lunch här klockan halv 3 så jag har lite tid på mej att klura på det.  

Jag tar en ny snus under läppen... JA JA JA, Jag vet att det inte är nyttigt och bra jag ska sluta och jag håller på att samla ihop motivationen och jag har bestämt att innan sommaren e här ska jag vara snusfri!!   Jag längtar efter min son mitt hjärta min lille kille!!! Saknar honom massor!!!!  

Imorgon ska jag till psykologen och snacka igen och jag blir lite nervös att jag ska få samma bryt som förra gången jag varit där... Jag orkar inte det för jag blev helt utmattad och så ledsen. Har inte gråtit så mycket sedan jag och min fd man skilde oss. Det var en liten grej på kvällen som utlöste det hela och sedan kunde jag bara inte sluta gråta och grät halva natten! Som tur är hade jag en räddande ängel jag pratade med som lugnade ner mej och fick mej att ta mej samman! TACK MARTINA!!!  

Men det blir säkert bättre imorgon hoppas jag... jag har tänkt mycket på vad hon sa och jag har försökt att tänka igenom de tankefel jag gör som jag ska sluta upp med! När jag kommit på mej själv med att tänka något dumt så har jag rättat mej själv.  

Hoppas hoppas hoppas att Linda blir piggelin snart igen!!!!!!!!!!! Skickar dej massa friskelurisar! :)       

En annan favvis nu på radion Takida Curly Sue! *Sjunger o vrålar* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0