En fredag med oss

Trööööööööööööött är jag idag, ligger i sängen och kommer nog inte göra många knop idag som det känns nu! Ska bara ta det easy och sen senare i eftermiddag åker jag till Helsingborg en sväng, handlar lite till bilskrället och hälsar på Erika och lille Gustav!

Igår fick jag fantastiskt fina rosor av min bästa vän!!! Ska lägga in en bild på dem när jag har arrangerat dem i en bättre vas, det hann jag inte med igår... TACK!!!

Jag och Linda kom fram till igår att vi kommer bli stengamla... så mycket som vi skrattade igår har vi inte skrattat på länge...
Meningen var att vi skulle varit i Halmstad hos en gammal kompis till mej men Linda var sjuk så det blev inte av, vi får ta det fram till våren istället...
Linda kom iallafall hit en sväng och färgade mitt hår men tyvärr blev det ingen skillnad alls... när jag fått lönen ska jag köpa ny färg och färga om det igen!
Det blev en drink och sedan tog vi oss ner på After Work på Bahnhof en sväng... Äta måste man ju och då kan man ju ta en öl eller många till det samtidigt som man har jävligt roligt under tiden!!!!



Meningen eller tanken var att vi skulle tassat hem sen men vi hamnade på MM och satte oss på "gräddhyllan".... *skrattar* Perfekta stället att ha koll på hela stället!!! Där sa tre grabbar från Göteborg som är nere på konferens och vi babblade på med dem alldeles för länge... Riktigt roliga grabbs, inte Guldgossar men Gullbergsgossar! *hahaha*

De var lite rädda för kameran och att hamna i "BrunettBellas blogg"... ja alltså min blogg då! Så just därför får jag lägga in en bild på dem!

    

Christoffer, Johan och Niklas... trevliga killar!!!

Vi diskuterade en hel massa men det var nog mest ingenting egentligen...

Det viktiga är ju att vi hade så kul att vi skrattade så att vi fick ont i magen och kramp i käkarna!!! :)

Det är skönt att vara lite galen ibland!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jasså du är ute och svirar med mina kollegor ;)

2009-01-25 @ 12:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0