Vackra blommor

 


Dessa vackra rosor fick jag av Linda!

Jag blev så glad, det händer ju inte varje dag att man får rosor eller blommor... att jag sedan får dem av en sådan fantastisk och betydelsefull person som Linda det gör mej bara ännu gladare!

Vi är som partners, vi delar vardagen med varandra, det som man annars pratar med sin man om när man kommer hem efter en dag på jobbet eller på stan eller efter en utekväll, det delar vi med varandra!

Vi skrattar så mycket tillsammans och vi delar våra glada stunder, vi pratar om allt i livet och även om vi inte alltid är överens så är det en vän för livet! Aldrig att hon får försvinna!

TACK LINDA FÖR ATT DU FINNS!!


Så klart alla ni andra mina underbara vänner, ni betyder enormt mycket för mej ni oxå! Jag kan verkligen anse mej rik, jag har så många underbara vänner som betyder allt för mej. Elias, min familj och mina vänner är mitt liv!
Vad vore livet värt utan er??

Ni är värda allt guld i världen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0