Bad och balkongliv

Idag var jag och min fantastiska vän Linda vid havet och tog ett dopp! Douglas hunden simmade så duktigt bara han blev lockade med sitt favvogodis, morot!!! Stollig hund men underbar!!!!!

Det var så härligt att bada loss och skönt i vattnet!!! Vi låg sedan på stranden och planerade packning för vår lilla minisemester som vi ska ge oss ut på på söndag, cykelsemester 3 dagar runt Västersjön! Hoppas vädergudarna e med oss!!!!



Jag och min bästa Linda!!!! Älskar dej vännen min!

När jag kom hem planterade jag blommor i mina balkonglådor, pyntade med snäckor och sten och fixade på balkongen
Så här fint blev det...



Man ser lite dåligt men det vita som syns mellan blommorna är iallafall snäckor och stenar... Fint blev det!

Snackade med kompis Jonas på msn och vi bestämde att vi ska åka och bada och picknicka imorgon efter jobb! Ska bli trevligt för vi har inte träffats ordentligt på länge... Hoppas solen skiner lika mycket som den gjort idag!!!!

Blev jättetröt och skulle somna efter en välbehövlig dusch men så kom stimmet innanför pannbenet och nu kan jag inte somna... Men jag ska lösa lite sudoko och då förhoppningsvis somnar jag!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

va fin du är vännen :) underbara ögon..

wow cykla runt.. hoppas verkligen vädergudarna är me er..

2009-07-15 @ 10:09:54
Postat av: Linda

Du är det bästa som finns

Och snygg är du också ;)

Kram Linda

2009-07-15 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0