Brrrrrr...

Mår inte så bra idag! Hosta, huvudvärk och känner mej snuvig och trött som fan! Somnade innan Andy hann komma och lägga sig igår för jag va helt slut.
JAG VILL INTE BLI SJUK! Jag ska ha semester nu ju och då ska man inte va sjuk ju... *suck*

Känner dock lite räliga feeling över att vi hade en chaffis här igår som inte mådde helt bra och nu ringde han imorse och berättade att den grupp han kört hem igår hade hört av sig till honom igår kväll och meddelat att de hade två i gruppen som hade insjuknat i svininfluensan.
Smidigt att han var här igår då när han inte mådde bra... tänk om han har tagit hit smittan till oss?!?!

Kanske därför man känner sig mer hängig....

Men hur kul känns det när vi ska ut och äta ikväll, jag, Andy, Linda och en annan tjej som heter Sara. Som det känns nu vill jag bara hem och bädda ner mej faktiskt!
Behöver sova sova sova sova!!!

Ska köpa koffeintabletter på apoteket som kan pigga upp mej kanske men hur bra är det egentligen när man inte känner sig pigg i kroppen?!?!? Men lite piggare kanske man kan bli iallafall!

Jag jobbar ju bara idag oxå innan jag ska semestra!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0