Nattbad!

Har nästan precis kommit hem från stranden, tog ett nattdop med kompisen MAttias!

Jag har haft en lugn dag! Först åt jag och min hjärtevän god frukost och hade en slappe morgon och när han åkte hemåt somnade jag och sov hela eftermiddagen. Tog mej ur sängen vid femtiden och körde hem till mina föräldrars hus och kollade över deras blommor och lånade med några filmer hem...

Åkte hem till Jonna, Martin och fantastiska lilla Agnes 5 månader idag på dagen! Va där och hade bebismys och pratade och umgicks en sväng och åkte sen hem och kollade film, åt chips med dip till middag och slurpade cola light!

Lilla Agnes är så gosig, hon skrattar och ler och är en glad pingla nästan hela tiden... Inte när hon ska dricka välling i flaskan dock för det va tvärstopp och en varm ilsken liten bebis!
Man blir så sugen på en liten bebis när man gosar loss med denna lilla krabat! Fick hem mina mammakläder som Jonna lånat, hoppas man får använda dem nån gång igen! Eller kanske inte, för om det blir så vill man nog köpa nya kan jag gissa...
Bebisar är så underbara och det blir ju små människor av dem som ska växa upp! Jag saknar Elias nu när jag tänker på det och på honom, han campar med pappsen och Linda denna veckan och jag pratade med honom igår. Längtar tills han kommer till mej så han och jag får mysa och semestra tillsammans!!! Min lille knatte som är den mest fantastiske lille varelse som finns så klart!!! skulle så gärna kramat honom precis nu! Eler bara gått in och tittat på honom när han sov men det går ju inte för han e ju inte här... Jag får spara mina kramar till honom tills han kommer till mej på torsdag!

Nåväl, vid midnatt tänkte jag att det va dax att gå o lägga sig men när man inte kan sova så tar man med datorn i sängen och hamnade på msn en sväng! Mattias loggade in och jag frågade om vi skulle ta ett nattbad och vips så va det på med badkläder och susa ner till Råbocka och ett dopp!

Det va lite obehagligt när man inte ser var man går och man bara känner att det är tång runt fötterna men doppade oss gjorde vi. Upp å på med kläder och hem igen!

Sandiga fötter är inte kul att gå runt med i lägenheten... måste nog dammsuga imorgon! Men jag tog en snabbdusch och nu ska jag återigen försöka sova även om jag känner att det kan bli svårt för jag är inte trött alls eftersom jag sov flera timmar i eftermiddags...

Jag är inne i en galen period igen känner jag... Kan inte sova så bra och har spinn i huvudet och kroppen... Men som jag sa till Mattias idag, nångång ska jag väl oxå bli normal!

Imorgon ska jag och bästa Linda på reajakt!!! Ska bli nice att shoppa loss, hoppas man hittar några bra fynd!!!

See ya later alligators!

Kommentarer
Postat av: Åsa

mysigt :) vi måste höras på msn någon dag snart.. tycker ja.. imorgon börjar ja jobba igen. fyy vill inte :(

kramar om

2009-07-19 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0