En ny blogg???

Funderar på att man kanske skulle göra som så många andra och ha en blogg där man kan skriva av sig sina "svarta" tankar och funderingar när man har sådana och ha en helt anonym blogg helt enkelt.. Denna bloggen handlar ju mer om mittt liv och inte så många funderingar kanske egentligen.

Men funderingar finns ju alltid och ibland känns det som att man bara vill ventilera utan att behöva förklara mer vilket man ju måste om man har en öppen blogg som jag har... De vänner som känner mej vet ju mycket av mina funderingar egentligen så kanske är det onödigt att blogga om det... Ja jag vet inte!

Jag har en person som jag kan fundera med om det mesta eller egentligen allt. Det beror nog mycket på att vi aldrig träffats på riktigt utan det är helt och hållet bara snack på internet. Men denna person vet mycket av mina tankar som ingen annan vet och det är så skönt för det läggs inte några värderingar i det utan man får bara tips och råd eller bara att någon lyssnar när man kräker av sig när det snurrar på i huvudet... TACK FÖR ATT DU PALLAR!!!

Ja jag klurar vidare på om jag ska ha en blogg till eller inte, ni lär ju inte veta det iallafall eftersom jag inte kommer nämna något om den här i denna bloggen då!


Så egentligen, varför blogga om det överhuvudtaget???

Ja ja ja, jag e väl lite snurrig helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0