Gött att bli knäckt!

Skönt som attans att bli knäckt i ryggen en sväng!!!

En chaffis som jobbar här som även är involverad i Rögle kom hit och då frågade jag om han kunde knäcka mej i ryggen eftersom jag har så ont i ländryggen!

Han lyfte mej och det knakade loss lite granna och sedan fick jag lägga mej på golvet så att han kunde knäcka loss lite i ryggen och sedan hjälte han mej med lite stretching oxå!

Inte varje dag man ligger på golvet på kontoret med en chaffis ovanpå sig som drar i benen... Absolut första gången kan jag tala om så ingen tror något annat! *skrattar*

Känns rätt bra faktiskt och jag hoppas att det kan släppa lite på smärtan!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

va bra vännen :) min styvfar brukar lyfta upp mig o jisses va de kan knaka i min rygg då.. hehe.. såå skönt dock..

kraamar

2009-06-05 @ 08:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0